მეშვიდე დღე
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი განვითარების თეორიას. პროექტის გეგმაში რამდენად სწორედ არის მსვლელობა ვაფასებთ პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკით. შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის. რესურსებში გავეცანით მხარდაჭერის დოკუმენტებს. ბლოგზე დავამატეთ პორტფოლიო.
გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი განვითარების თეორიას. პროექტის გეგმაში რამდენად სწორედ არის მსვლელობა ვაფასებთ პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკით. შევქმენით კითხვარი მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის. რესურსებში გავეცანით მხარდაჭერის დოკუმენტებს. ბლოგზე დავამატეთ პორტფოლიო.
ამომწურავი და სრულყოპილი რეფლექსიაა.
ОтветитьУдалить