მესამე დღე
პროექტის მესამე დღეს გავეცანით სტანდატრებისა და მიზნების რუბრიკას. ჩვენი პროექტით მისაღწევ სტანდარტში მოვნიშნეთ ზმნები და შევამოწმეთ ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით მაღალი დონის სააზროვნო უნარებზე გავდიოდით თუ არა. ჩამოვაყალიბეთ პროექტის ზოგადი კითხვა. განვიხილეთ თემატური და შინაარსობრივი შეკითხვები. შეკითხვა თემატურია, თუ მასზე არსებობს სხვადასხვა პასუხი, ხოლო თუ შეკითხვაზე პასუხი ცალსახაა, მაშინ ასეთი შეკითხვა შინაარსობრივია.
პროექტის მესამე დღეს გავეცანით სტანდატრებისა და მიზნების რუბრიკას. ჩვენი პროექტით მისაღწევ სტანდარტში მოვნიშნეთ ზმნები და შევამოწმეთ ბლუმის ტაქსონომიის მიხედვით მაღალი დონის სააზროვნო უნარებზე გავდიოდით თუ არა. ჩამოვაყალიბეთ პროექტის ზოგადი კითხვა. განვიხილეთ თემატური და შინაარსობრივი შეკითხვები. შეკითხვა თემატურია, თუ მასზე არსებობს სხვადასხვა პასუხი, ხოლო თუ შეკითხვაზე პასუხი ცალსახაა, მაშინ ასეთი შეკითხვა შინაარსობრივია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий