დღე მეორე.
მეცადინეობის დასაწყისში მოვისმინეთ ერთმანეთის საპროექტო იდეები. დავიწყეთ პროექტის გეგმის შევსება. პროექტის შინაარსის ველში ჩავწერეთ რის გაკეთებას ვაპირებთ მოსწავლეებთან ერთად, რითი იქნება ეს თემა მათთვის საინტერესო. გავეცანიტ ბუკლეტის შაბლონებს. გადმოვტვირთეთ სურათები გუგლიდან და ჩავსვით ბუკლეტებში. ეროვნული გეგმის სტანდარტიდან შევარჩიეთ ის სანდარტები და ინდიკატორები რომელსაც მივაღწევთ პროექტის დასრულებისას. პროექტით ვავითარებთ მაღალი დონის სააზროვნო უნარებს, ამიტომ ბუნებრივია, სტანდარტში მოვნიშნავთ შესაბამის ინდიკატორებს. ჩვენი საქაღალდე ავტვირთეთ დრაივში, და ვისწავლეთ როგორ ვიმუშაოთ მასში.
მეცადინეობის დასაწყისში მოვისმინეთ ერთმანეთის საპროექტო იდეები. დავიწყეთ პროექტის გეგმის შევსება. პროექტის შინაარსის ველში ჩავწერეთ რის გაკეთებას ვაპირებთ მოსწავლეებთან ერთად, რითი იქნება ეს თემა მათთვის საინტერესო. გავეცანიტ ბუკლეტის შაბლონებს. გადმოვტვირთეთ სურათები გუგლიდან და ჩავსვით ბუკლეტებში. ეროვნული გეგმის სტანდარტიდან შევარჩიეთ ის სანდარტები და ინდიკატორები რომელსაც მივაღწევთ პროექტის დასრულებისას. პროექტით ვავითარებთ მაღალი დონის სააზროვნო უნარებს, ამიტომ ბუნებრივია, სტანდარტში მოვნიშნავთ შესაბამის ინდიკატორებს. ჩვენი საქაღალდე ავტვირთეთ დრაივში, და ვისწავლეთ როგორ ვიმუშაოთ მასში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий